Spring menu over

Bestilling af flexhandicap

Når du er visiteret til flexhandicap af din bopælskommune og har modtaget dit velkomstbrev fra Movia, kan du bestille en tur. Bestil flexhandicap her

Du kan også bestille telefonisk hos Movia på 70 26 27 27. Movias kundecenter  er åbent mandag til fredag kl. 07:00-18:00. Lørdag, søndag og helligdage kl. 08.00-18:00.

Du kan også downloade og bestille dine ture med flextrafik-appen, der kan hentes i Google Play eller App Store. Se hvordan du bruger appen her 

Du opnår gode fordele ved at bestille dine ture online:

  • Du opnår en større fleksibilitet, og kan nemt selv bestille, kopiere og afbestille dine ture
  • Du vil altid blive oplyst prisen for din tur inden du foretager din bestilling. 
  • Du har hele tiden et overblik over dine bestilte og tidligere kørte ture.

OBS: Landsdækkende rejser kan kun bestilles telefonisk på 70262727 (tast 4)

Vigtig information om turbestillingen og din rejse

  • Turen skal bestilles senest 2 timer før ønsket afhentningstidspunkt og kan tidligst bestilles 14 dage forinden
  • Vi skal have mulighed for at kunne koordinere turene, derfor får du ikke nødvendigvis tilbudt en tur præcist på det tidspunkt, du har ønsket
  • Chaufføren kan komme fra 5 minutter før og 15 minutter efter det oplyste afhentningstidspunkt
  • Hvis du tilmelder dig flexupdate, kan du få en sms-påmindelse 24 timer før og igen 15 minutter forinden din tur.