Handelsbetingelser for Movias flextur med faktura
Læs handelsbetingelserne her
Bestil telefonisk og betal på faktura
Ønsker du at anvende denne måde at betale for kørte flexture, skal du ringe til Movias Kundecenter, og bede om at få tilsendt et tilmeldingsskema, der skal sendes retur til Movia. Når vi har modtaget dit tilmeldingsskema, vil du modtage et velkomstbrev med dit kundenummer.
Du skal oplyse dit kundenummer, når du ringer og bestiller en flextur, og du vil modtage en månedlig faktura for betalingen af dine ture. Der kan også bestilles faste ture og forældre-barn ture.
Oprettelse:
1.Når du har aftalt med en Movia medarbejder, at du gerne vil oprettes til flextur med fakturabetaling modtager du et brev i E-boks (pr. brevpost for kunder, der er undtaget digital post) med tilmeldingsskema, handelsbetingeler og privatlivspolitik.
2.Du skal acceptere handelsbetingelserne og skrive under på, at du har læst Movias privatlivspolitik og handelsbetingelser, derefter sendes ansøgningsskemaet retur til Movia
3.Når du er oprettet hos Movia, modtager du et velkomstbrev med kundenummer, som du skal oplyse, når du ringer og bestiller dine flexture
4.Angiver du et mobiltelefonnummer vil du modtage en sms-påmindelse om de flexture, du har bestilt.
Bestilling:
1.Du ringer til Movias kundecenter på telefon 70 26 27 27 og bestiller din flextur hos en medarbejder ved at oplyse dit kundenummer.
Betaling:
2.Hver måned modtager du en faktura for de kørte ture, og du har mulighed for at tilmelde dig betalingsservice.
Læs handelsbetingelserne her