Spring menu over

Ophør af én bestillingsmodel til flextur

Muligheden for, at du som kunde kan bestille flextur telefonisk i Movias kundecenter og betale med det betalingskort, der er tilknyttet din selvbetjeningsprofil, ophører pr. 15. februar 2023.

Movia anbefaler alle flextur-kunder, der har anvendt denne bestillings- og betalingsmodel at overveje hvordan de fremover vil bestille og betale for flexture. Fremover er der tre muligheder for at bestille flextur med Movias flextrafik:

  • Onlinebestilling med kortbetaling,
  • Telefonisk bestilling i Movias kundecenter med faktura-betaling eller
  • Telefonisk bestilling i Movias kundecenter med kontantbetaling i bilen.


Onlinebestilling med kortbetaling

Der skal oprettes en selvbetjeningsprofil eller logges ind med eksisterende på movia.flextrafik.dk

Læs mere om bestilling af flextur på selvbetjeningen.

Telefonisk bestilling i Movias kundecenter med faktura betaling

For de kunder, der ikke føler sig komfortable med at bestille ture ved hjælp af selvbetjeningen, anbefaler vi at blive oprettet til flextur med faktura-betaling. Den eneste ændring er, at der ikke længere betales for hver enkelt tur, men med en samlet regning en gang om måneden. Regningen kan tilmeldes betalingsservice. Der skal fortsat bestilles telefonisk, helt på samme måde som i dag.

Bemærk: Ved oprettelse til flextur med faktura betaling slettes kundens selvbetjeningsprofil på Movia.flextrafik.dk. 

Ved oprettelse til flextur med faktura-betaling, skal der udfyldes en tilmeldingsblanket, som sendes til Movia. Læs mere om flextur med faktura betaling.

 

Telefonisk bestilling i Movias kundecenter med kontantbetaling i bilen

Der kan ringes til Movias kundecenter i åbningstiden fra kl. 07.00-18.00 på telefon 70 26 27 27.