Ris & ros

Har du haft en særlig god eller en kedelig oplevelse - så del den med os

Vi er optaget af, at vores Flextrafik-kunder får en god oplevelse. Derfor er du velkommen til at kontakte os, hvis du har haft en god oplevelse, som andre kunne få gavn af at høre om eller, hvis der er noget, som du synes, vi skal gøre bedre.

Du kan ringe til os på telefon 70 26 27 27, tast 3.
Der er åbent alle hverdage mellem klokken 09:00 og 12:00.

Du kan også skrive til os på følgende adresse:
Trafikselskabet Movia
Flextrafik
Gammel Køge Landevej 3
2500 Valby

Eller send os en mail på: flextrafik@moviatrafik.dk

Hvis du har bopæl i et andet EU-land, kan du anvende Europa-kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Se formularen EU-Klageformular i højre side.

Drejer din henvendelse sig om bus eller lokaltog? Så send os en mail eller ring til os på tlf. 70 15 70 00

 

Vil du klage over en afgørelse? 


Hvis du ikke er tilfreds med vores afgørelse på en klagesag, har du mulighed for at sende din klage til Ankenævnet for Bus, Tog og Metro. Du kan sende din klage til:

Ankenævnet for Bus, Tog og Metro
Vesterbrogade 149
1620 København V
www.abtm.dk
Tlf: 88 88 82 16

Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse: flextrafik@moviatrafik.dk