Spring menu over

Opdateret selvbetjening

Den 10. maj 2022 går flextrafik i luften med en opdateret selvbetjening for kunderne i flextur og flexhandicap.

Du skal bruge det samme link til selvbetjeningen, som du plejer: movia.flextrafik.dk. Den nye version åbner automatisk op, når den lanceres. Flextrafik app’en opdateres ligeledes automatisk.

Første gang du skal bestille efter opdateringen skal du starte med at oprette dig igen på hjemmesiden for at opdatere din bruger. Du skal have dit NemID eller MitID klar til brug, når du går i gang med oprettelsesprocessen.

Alle dine bestillinger samt tidligere bestillinger 8 uger tilbage i tiden bliver automatisk overført til det opdaterede selvbetjeningssystem.

Har du brug for hjælp eller en introduktion, kan du læse en vejledning eller se en videoguide om selvbetjeningen inden du går i gang med at bruge løsningen.

Vi har samlet en række spørgsmål og svar i FAQ’en nederst på siden.

Alle kunder skal oprettes igen

Opret en ny kundeprofil og bestil ture på det samme link, som du plejer.

movia.flextrafik.dk

Bestilingsguide til appen Flextrafik

FAQ til opdateret selvbetjening