Den fælles kundetilfredshedsanalyse for kollektiv transport 2020

Kundernes tilfredshed med kollektiv transport på Sjælland stiger

For tredje år i træk gennemfører Rejsekort & Rejseplan A/S en fælles årlig kundetilfredshedsanalyse på vegne af transportselskaberne i Danmark. Analysen er landsdækkende, er gennemført online og omfatter kunder, som bruger kollektiv transport minimum en gang årligt.

Det er analyseinstituttet Wilke, som har gennemført undersøgelsen, der baserer sig på ca. 12.000 besvarelser. Analysen belyser tilfredsheden i den kollektive transport på tværs af bus, tog, letbane og metro i hele Danmark - både i forhold til, hvordan kunderne generelt oplever den kollektive transport, og hvordan de oplever de enkelte selskaber og transportmidler.

I analysen stiger den generelle tilfredshed med Movias busser og lokaltog i Region Hovedstaden og Region Sjælland på stort set alle parametre.

Hent kundetilfredshedsanalysen her

God læselyst.

Kontaktoplysninger
Movia Presse, tlf. 36 13 20 10, mail presse@moviatrafik.dk